خرید انواع چراغ آویز حیاطی و پارکی و خرید و تولید کننده آن

خرید انواع چراغ آویز حیاطی و پارکی و خرید و تولید کننده آن

چراغ آویز حیاطی از دیگر تولیدات شیک سازان  که با کیفیت بسیار بالا تولید می شود و انواع چراغ آویز حیاطی برای روشنایی بخشیدن به حیاط خانه، باغچه و محوطه باز مناسب است.

دارای ظاهری ساده و در عین حال شیک و زیبا می باشد و با کمک این چراغ فضای منزل و محوطه دلنواز و روشن می شود و چراغ آویز حیاطی را به صورت معمول در جاهای مسقف مانند بالکن، تراس، زیرشیروانی و یا آلاچیق نصب می کنند.

به طور عادی از لامپ های 12 الی 18 وات LED که کم مصرف هستند و در شعاع 3 تا 5 متری استفاده می شود و حباب های چراغ آویز حیاطی اکثر مواقع تمام شیشه و از جنس آلومینیوم است.

مدل های مختلفی از جمله آویز مدرن، کلاسیک، فانتزی، مینیاتور و … در ایران تک ساخته می شود و در مکان هایی که نورپردازی سقفی مدنظر باشد از این چراغ ها به جای لامپ معمولی استفاده می کنند.

کاربرد چراغ آویز پارکی چیست؟

چراغ آویز را می توان رقیب لوستر دانست. البته از این نکته هم نباید غافل شد که جزو زیرمجموعه های لوستر به شمار می آید و تفاوت های زیاد این دو محصول را هم نباید از قلم انداخت.

چراغ آویز پارکی که در انواع جنس های فلزی، پلاستیکی و گاهی چوبی ساخته می شود؛ با زنجیر، ریسمان و یا سیم آویزان می کنند.

نصب این چراغ آویزها در پارک ها علاوه بر ایجاد روشنایی باعث زیبایی خیره کننده ای شده است.

این چراغ آویزها که از لوستر کوچکتر هستند و از آنها به تعداد استفاده می شود، نورپردازی و فاصله بین چراغ آویزها در پارک بسیار حائز اهمیت است.

محل نصب چراغ آویز پارکی باید به نوعی باشد که نور آن توسط شی یا وسیله ای چه در حالت نشسته چه ایستاده سد نشود.

انواع چراغ آویز
انواع چراغ آویز

نکته های خرید انواع چراغ آویز حیاطی و پارکی

شرکت شیک سازان تولید کننده انواع چراغ پارکی و انواع چراغ آویز حیاطی ، با قیمت ارزان و کیفیت مناسب است و در هنگام خرید انواع چراغ آویز حیاطی و پارکی بایستی به فضای مورد نظر، نوع لامپ انتخابی، جنس چراغ آویز بسیار دقت کرد.

این چراغ ها علاوه بر تامین نور مورد نیاز بایستی با فضای انتخابی شما همخوانی داشته باشد و محل زندگی شما که آیا در منطقه بسیار سردسیر و گرمسیر هستید بر انتخاب شما در هنگام خرید تاثیر خواهد گذاشت.

در صورتی که چراغ آویز حیاطی یا پارکی شما نیاز به تعداد لامپ زیادی دارد حتما از سرپیچ سرامیکی استفاده کنید، زیرا سرپیچ پلاستیکی تحمل حرارت را ندارد.​

1 دیدگاه

  1. جیران
    آبان ۱۴, ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۲ ب٫ظ

    به صورت عمده می فروشید یا تکی؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *