چراغ برای باغچه ویلایی

چراغ برای باغچه ویلایی

آیا قصد خرید چراغ برای باغچه ویلایی دارید؟ آیا انواع چراغ باغچه حیاط را می شناسید؟ در مجموعه روشنایی شیک سازان با ما همراه باشید تا بهترین مدل چراغ برای باغچه ویلایی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

استفاده از صنایع روشنایی برای باغچه، حیاط، باغچه ویلایی و تمامی محوطه های فضای باز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نور مورد نیاز برای این بخش ها را تامین می کند تا افراد به راحتی بتوانند در طول شب امور خود را انجام دهند.

از طرف دیگر افزایش زیبایی باغ و باغچه با استفاده از تجهیزات روشنایی نیز به اهمیت این  مساله افزوده است و باعث شده تا اخیرا بیشتر از قبل روشنایی فضای باز مورد توجه قرار بگیرد؛ زیرا تجهیزات روشنایی با استفاده از طراحی های منحصر به فردی برای فضای باز تولید می شوند که در زیبایی آنها تاثیر می گذارند.

به همین دلیل خرید چراغ برای باغچه ویلایی بسیار حائز اهمیت است که میتوانیم آن را از زوایای مختلف بررسی کنیم تا یک انتخاب مناسب برای روشنایی فضای باز ویلای خود داشته باشید.

انواع چراغ برای باغچه ویلایی

اگر قصد دارید که به تهیه تجهیزات روشنایی برای باغچه ویلایی بپردازید، بر حسب شرایط و میزان نیاز به روشنایی در آن میتوانید از انواع چراغ ذکر شده در زیر استفاده کنید:

چراغ دیواری

چراغ دیواری به گونه ای از صنایع روشنایی برای فضای باز می گویند، که روی دیوار نصب می شود و پایه آن بر روی دیوار پیچ می شود. در باغچه ویلایی می توانید از هر تعداد چراغ دیواری که مد نظر دارید، استفاده کنید و روشنایی را به وجود آورید.

لازم به توضیح است که چراغ دیواری در مجموعه شیک سازان به سه نوع تقسیم بندی می شود و عبارت است از : چراغ دیواری آویز، چراغ دیواری وارونه و چراغ دیواری ثابت.

چراغ آویز

چراغ آویز برای تولید نور باید بر روی سقف فضای باز مسقف نصب شود. به صورت کلی این نوع چراغ را میتوانید در فضاهای باز ویلای خود مانند: ایوان، بالکن، تراس، حیاط خلوت و … مورد استفاده قرار دهید و بر روی سقف نصب کنید اما امکان استفاده از آن برای باغچه ویلایی وجود ندارد مگر آنکه چراغ سقفی را در داخل آلاچیق موجود در باغچه نصب نمایید.

چراغ سردری

چراغ سردی به نوعی چراغ ایستاده با پایه کوتاه گفته می شود که اغلب برای روشنایی سردر از آن استفاده می شود اما این نوع چراغ را می توانید داخل باغچه ویلایی نیز به کار ببرید و بر روی زمین نصب کنید تا نور مورد نیاز به واسطه آن ایجاد شود و از زیبایی آن نیز بهره مند گردید.

به کمک چراغ سردی میتوانید به راحتی باغچه ویلایی مد نظر خود را محوطه سازی کنید.

چراغ سرلوله

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای باغچه ویلایی، چراغ سر لوله است که در واقع یک حباب است و آن را میتوانید بر روی یک لوله با ارتفاع متفاوت نصب کنید و نور مورد نیاز را به وجود آورید. به خاطر داشته باشید که قطر لوله باید با قطر دهانه چراغ هماهنگی داشته باشد.

چراغ دو شعله یا چند شعله

چراغ دو شعله و یا چراغ های چند شعله در واقع به نوعی از تجهیزات نورپردازی ویلا  گفته می شود که دارای دو یا چندین حباب هستند که قدرت نورپردازی بالاتری دارند و میزان بیشتری روشنایی را در محیط به وجود می اورند. این نوع چراغ ها دارای پایه مرتفعی هستند که روشنایی به واسطه آنها از ارتفاع زیاد و شعاع وسیع انجام می شود.

این چراغ ها پایه مقاوم و مستحکمی دارند که در شرایط جوی مختلف دچار آسیب نمی شوند و استحکام خود را حفظ می نمایند.

انواع چراغ های ذکر شده در فوق را میتوانید از صنایع روشنایی شیک سازان با مدل های گوناگون تهیه کنید و به زیبایی باغچه ویلایی خود بیفزایید.

 

چراغ حیاطی زمینی

بهترین مدل چراغ برای باغچه ویلایی

مجموعه روشنایی شیک سازان مدل های گوناگونی از چراغ را تولید می کند و آنها را برای روشنایی فضای باز در اختیار هموطنان قرار می دهد که انواع ذکر شده در زیر بهترین مدل چراغ تزئینی باغچه هستند و میتوانید از شیک سازان آنها را تهیه کنید:

  • چراغ مدل رومی
  • چراغ مدل دیانا
  • چراغ رادین
  • چراغ مدل خمره ای
  • چراغ مدل اورانوس
  • چراغ مدل سهند
  • چراغ مدل صدف
  • چراغ مدل رادین
  • و…

تمامی انواع این چراغ ها با استفاده از متریال مقاوم و مناسبی نظیر: پلی کربنات ساخته می شوند که یک نوع پلاستیک بسیار مقاوم است و در حین بارش برف، باران و یا بروز طوفان و … دچار مشکل نمی شود.

از طرف دیگر این چراغ ها از وزن کمی برخوردار هستند و به زیبایی محیط نیز می افزایند. در نتیجه با استفاده از آنها میتوانید در حین ایجاد روشنایی و زیبایی از ایمنی، و سازگاری بالا و عدم آسیب پذیری چراغ نیز بهره مند گردید.

چنانچه میخواهید به میزان بیشتری با محصولات شیک سازان آشنا شوید، به قسمت دسته بندی محصولات بروید و انواع مدل های چراغ تولید شده توسط این صنایع روشنایی را مورد بررسی قرار دهید.

خرید چراغ برای باغچه ویلایی

صنایع روشنایی شیک سازان از بهترین فروشنده هایی است که در ایران میتوانید از تجهیزات تولید شده توسط آن بهره مند شوید و به خرید چراغ برای باغچه ویلایی توسط آن بپردازید.

این مجموعه برای افزایش رضایت و راحتی مشتریان خود، امکان خرید به صورت آنلاین و از راه دور را نیز فراهم کرده است که به این منظور میتوانید از طریق تلفن های تماس با مرکز در ارتباط باشید و سفارش خود را به ثبت برسانید تا همکاران ما آن را برای شما ارسال کنند.

بخش پایانی

در رابطه با خرید چراغ برای باغچه ویلایی توجه داشته باشید که با انجام این کار از طریق صنایع روشنایی شیک سازان، مستقیما با خود تولید کننده در ارتباط خواهید بود و به این شکل واسطه های فروش را دور خواهید زد. در نتیجه این مساله موجب می شود تا خرید خود را با قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر مراکز فروش انجام دهید.

با ما تماس بگیرید تا توضیحات و راهنمایی های بیشتری در مورد انواع چراغ حیاطی به شما عزیزان ارائه داده شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *