چراغ توپی چیست؟ آدرس و تلفن تولید کننده

چراغ توپی چیست؟ آدرس و تلفن تولید کننده

لامپ یا چراغ توپی به عنوان یک منبع نور و روشنایی بخش در بین افراد شناخته شده است و به طور معمول در زمان تاریکی هوا و فضا از آن استفاده می کنند. از سوی دیگر چراغ حبابی هم روشنایی می بخشد و هم از لحاظ زیبایی ، فضای شیک و مجلسی را به وجود خواهد آورد.

چراغ های توپی یکی از نمونه لامپ ها بوده که در فضا و مکان باز قابل استفاده می باشد. شرکت شیک سازان در این مقاله سعی دارد شما را با انواع چراغ توپی و قیمت چراغ توپی (قیمت چراغ حبابی) آشنا کند.

 

چراغ توپی پلی کربنات چیست؟

 

هر شخصی برای تامین نور و روشنایی محیط خود از یک چراغ کمک میگیرد. اما زمانی این فضا و مکان بسیار باز و بزرگ باشد همانند باغ ها، پارک ها، خیابان ها و حتی تالارهای بزرگ از چراغ پلی کربنات استفاده می کنند. نور و زیبایی یک طرف قضیه بوده و سمت دیگه مقاومت چراغ توپی در برابر باد و باران در فضای باز می باشد.

 

صنایع روشنایی شیک سازان با ارائه انواع چراغ توپی (انواع چراغ حبابی) و قیمت مناسب توانسته است بیشتر خواسته های مشتریان خود را برآورده سازد. در ادامه به تشریح برخی از این انواع را اشاره خواهیم کرد.

 

چراغ توپی

چراغ توپی باغی

 

اشخاصی که صاحب باغ ها و ویلاها هستند برای تامین نور و روشنایی آنجا به طور معمول از چراغ توپی استفاده می کنند. این چراغ ها مناسب برای فضای باز بوده و به گونه ای ساخته شده که در برابر باد، باران، نور آفتاب و دیگر عوامل محیطی مقاومت داشته باشد.

 

اگر بخواهیم شکل ظاهری این چراغ ها را توصیف کنیم باید گفت که دارای توپی با اندازه های مختلف بوده و لوله ها یا پایه هایی  با جنس پلی اتلین روی آن نصب می شوند. این تجهیزات علاوه بر نور بخشیدن به فضا در اشکال زمینی بدون پایه و پایه دار با ظرافت تمام ساخته شده است.

 

چراغ سرلوله شب تاب توپی

 

آن دسته از چراغ های سرلوله که در قرار است در فضا و محیط های باز به کار گرفته شود بایستی در برابر گرد و غبار، نفوذ حشرات و بارندگی مقاومت بالایی داشته باشد. طراحان دکوراسیون داخلی به هنگام لاکچری کردن طرح های خود از چراغ توپی در سردر و ورودی های منزل استفاده می کنند. جنس چراغ توپی بسیار حایز اهمیت است زیرا در فضای آزاد قرار می گیرد.

 

به طور معمول جنس بدنه آن آلومینیوم یا شیشه ای ساخته شده و حالت چربی زدایی و ضد زنگ را دارند. استفاده از پیچ های استیل و مهره های برنجی جهت جلوگیری از زنگ زدگی امر طبیعی می باشد که شیک سازان به طور استاندارد آن را در ساخت انواع چراغ های توپی خود بکار گرفته است.

 

بازدهی نور مناسب، تنوع در رنگ و مدل زیبایی این محصول را دوچندان کرده است. شیک سازان برای خلق بهترین محصولات چراغ های توپی از نظر تنوع، کیفیت و زیبایی تمام قدرت و توان صنعتگران داخلی و خارجی را بکار گرفته است.

 

چراغ باغچه ای توپی

 

چراغ پارکی شیک سازان جزو لوکس ترین و زیباترین چراغهای مورد استفاده در فضای باغچه و حیاط های کوچک خانه می باشد. این چراغ ها در انواع پایه دار کوتاه و پایه بلند توزیع و عرضه می شود. با کمک این چراغ  باغچه ای شما می توانید علاوه بر تامین روشنایی باغچه خود شاهد فضایی شیک و نورانی باشید.

دلیل استفاده از این چراغ ها در مدل های چراغ دیواری و چراغ پایه ای یا زمینی به دلیل حباب های بزرگ و کوچک مات و براق آن می باشد. از سوی دیگر لامپ های ال ای دی که در این چراغ ها بکار رفته، سبب شده در مصرف انرژی صرفه جویی شود و کاهش هزینه های برقی را برای شخص دربرداشته باشد.

 

از مزایای چراغ توپی باغچه ای می توان داغ شدن اندک آنها اشاره نمود. زیرا برخلاف سایر چراغ ها که در کسری از ثانیه داغ می کنند این چراغ ها گرم می شوند اما اصلا آنچنان که باید داغ شوند، داغ نمی شوند.

دوام، مقاومت و تنوع رنگ های چراغ باغچه ای در کنار زیبایی طرح ها و مدل های آن انتخاب را برای مشتریان شرکت شیک سازان سخت کرده است.

 

چراغ دیواری شب تاب (فانتزی)

 

اگر سری به کتاب های قرون وسطایی بزنید خواهید فهمید که چراغ دیواری دارای قدمتی طولانی می باشد. در زمان های گذشته مشعل ها و شمع ها را به عنوان وسایل دکوری تزیینی به دیوارها وصل می نمودند. البته فراموش نشود که این مشعل ها تنها جنبه تزیینی نداشت و به عنوان روشنایی بخش فضا از آن استفاده می کردند.

چراغ های دیواری نیز نمونه از آن چراغ بوده که امروزه به صورت فانتزی و با بدنه ای از جنس آلومینیومی دایاکاست و استیل ساخته می شود. چراغ توپی دیواری فانتزی با طرح های سلطنتی و فانتزی برای انواع سلیقه ها توسط شیک سازان تهیه و تولید شده است.

 

چراغ حیاطی ارزان قیمت

 

چراغ های حیاطی از نظر شکل، اندازه و جنس به صورت انواع مختلف در بازارهای الکتریکی ایران و تهران عرضه می گردد. شرکت شیک سازان می تواند این چراغ ها را به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. قیمت ارزان چراغ حیاطی (قیمت ارزان چراغ حیاطی حبابی)  سیل مشتریان را به سمت شیک سازان روانه کرده است.

حباب های آن به صورت شیشه ای و پلاستیکی در انواع اندازه ها به راحتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. جنس چراغ ها از ورقه های آلومینیوم، آهن یا مواد پلاستیکی همانند پلی آمید، پلی اکرولیم و پلی کربنات تهیه می شود. شرکت شیک سازان با بهره گیری از دستگاه های مدرت و با بکارگیری این مواد زیبایی و استحکام را به چراغ بخشیده است.

شما مشتریان عزیز می توانید چهت سفارش چراغ توپی، چراغ حیاطی، چراغ باغچه ای، چراغ پارکی، چراغ سنسوردار و دیگر چراغ ها با شماره های 02140331200 و 02140331252 تماس حاصل فرمایید.​

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *