چراغ مدل دیانا

چراغ مدل دیانا

ویژگی های چراغ مدل دیانا چیست؟ انواع چراغ مدل دیانا چه می باشد؟ متریال به کار رفته در ساخت این نوع چراغ چیست؟ چگونه میتوان چراغ دیانا را خریداری کرد؟ با ما تا انتهای این بخش همراه باشید تا یکی از بهترین محصولات صنایع روشنایی شیک سازان را به شما عزیزان معرفی نماییم.

یکی از مهم ترین فضاهایی که برای آن از چراغ و تجهیزات روشنایی استفاده می شود، فضاهای باز هستند که در طول شب باید نور مورد نیاز برای آنها تامین شود. صنایع روشنایی شیک سازان از بهترین تولید کنندگان تجهیزات نورپردازی برای انواع فضاهای باز محسوب می شود که این محصولات را با طرح ها و مدل های متنوع تولید می کند و آن ها را به بازار عرضه می نماید.

چراغ مدل دیانا یکی از انواع محصولات تولید شده توسط این مجموعه خواهد بود که از بهترین گزینه ها برای روشنایی انواع فضای باز و یا فضای باز مسقف به حساب می آید.

ویژگی های چراغ مدل دیانا چیست؟

چراغ مدل دیانا از نظر ظاهری شبیه به فانوس است که بدنه آن از دو نوع پلاستیک مختلف به نام پلی کربنات و abs ساخته می شود که هر دوی آنها کاربرد زیادی در کشور ما دارند و از بهترین متریال ها برای ساخت چراغ و صنایع روشنایی به حساب می آیند.

زیرا پلی کربنات و abs از ماندگاری و دوام زیادی برخوردار هستند و در مقابل شرایط جوی مختلف یعنی بارش باران، برف، طوفان و … دچار آسیب و مشکل نمی شود و از طرف دیگر مانند فلزات به دلیل زنگ زدگی زیبایی خود را از دست نمی دهند.

از این جهت از بهترین متریال هایی هستند که برای ساخت تجهیزات روشنایی از جمله چراغ حیاطی استفاده می شوند.

انواع چراغ مدل دیانا

چراغ مدل دیانا در انواع مختلفی تولید می شود که تمامی انواع آن برای فضای باز مناسب هستند اما هر یک از آنها برای بخش های مختلف یک فضای باز به کار برده می شوند. انواع این چراغ از قبیل زیر هستند:

چراغ دیواری دیانا

چراغ مدل دیانا از نوع چراغ دیواری شرایط لازم برای روشنایی و نورپردازی از روی دیوار را به وجود می آورد و استفاده از آن در فضاهایی مناسب است که نیاز به نورپردازی از روی دیوار باشد. با این وجود چراغ دیانا با اتصال بر روی دیوار به راحت ترین شکل ممکن روشنایی لازم را در محیط به وجود می آورد که البته ظاهر فانوس مانند آن نیز  در زیبایی فضا موثر واقع می شود.

چراغ سرلوله

چراغ سر لوله یا چراغ پارکی در واقع به نوعی از چراغ های دیانا گفته می شود که برای استفاده از آن در فضای مورد نظر باید چراغ را بر روی یک لوله با قطر مناسب نصب کرد و روشنایی را در محیط به وجود آورد. ارتفاع لوله بر اساس میل اشخاص میتواند متفاوت باشد اما قطر آن باید حتما با در نظر گرفتن چراغ مشخص شود.

چراغ سردری دیانا

چراغ سردری به نوعی از این محصول گفته میشود که معمولا برای روشنایی سردر استفاده می شود. این چراغ به واسطه پایه کوتاهی در بخش بالایی درب نصب میشود و نورپردازی را انجام میدهد. البته لازم به ذکر است که چراغ دیانا سردری برای روشنایی بخش بالایی راه پله و یا ایوان نیز قابل استفاده است.

چراغ دو شاخه

چراغ مدل دیانا از نوع چراغ دو شاخه به واسطه یک پایه بلند با ارتفاع بیش از یک متر و نیم بر روی زمین قرار می گیرد و دارای دو حباب چراغ است که به این دلیل وسعت نورپردازی آن بیشتر است و پایه آن باید بر روی زمین نصب شود.

چراغ آویز

چراغ آویز برای روشنایی فضای باز مسقف استفاده می شود و این چراغ را میتوان به صورت آویز بر روی سقف نصب کرد و روشنایی را ایجاد نمود. به عنوان مثال: اصلی ترین فضاهایی که برای آن میتوانید از چراغ آویز دیانا استفااده کنید، فضاهایی همچون: بالکن، تراس، ایوان و … هستند.

چراغ دیانا برای چه فضاهایی مناسب است؟

از چراغ دیانا برای انواع مختلف فضاهای باز از قبیل زیر میتوانید استفاده کنید:

  • باغ
  • محوطه فضای باز هتل
  • محوطه فضای باز ادارات و سازمان ها
  • فضاهای سبز عمومی
  • فضای سبز خصوصی
  • ویلا
  • دیواری برای حیاط
  • حیاط
  • باغ
  • باغ تالار
  • روف گاردن
  • رستوران و کافی شاپ فضای باز
  • و…

در تمامی این محوطه ها امکان استفاده از انواع چراغ دیانا وجود خواهد داشت.

خرید چراغ مدل دیانا از صنایع روشنایی شیک سازان

چراغ دیانا همانند چراغ مدل نازگل در انواع مختلف آن را میتوانید از مجموعه صنایع روشنایی شیک سازان به بهترین شکل ممکن تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. این چراغ به صورت حضوری و یا اینترنتی قابل سفارش است که در صورت تمایل برای سفارش آنلاین باید از طریق تلفن های تماس با مجموعه تماس بگیرید و با همکاران ما صحبت کنید. لازم به توضیح است که با خرید چراغ از صنایع روشنایی شیک سازان میتوانید محصولات مورد نظر را به صورت تک و یا عمده تهیه کنید و در محل مورد نظر خود آنها را تحویل بگیرید.

با وجود شرایط اینترنتی فراهم شده از سوی این مجموعه امکان خرید از شیک سازان برای مردم سراسر کشور فراهم شده است و به این شکل هموطنان عزیز ما میتوانند با کنار زدن واسطه های فروش، مستقیما از خود فروشنده محصول مورد نظر را تهیه کنند.

 کلام پایانی در مورد چراغ مدل دیانا

چراغ مدل دیانا بهترین گزینه برای شما عزیزان خواهد بود که برای فضاهای مختلف میتوانید از آن استفاده کنید. در این مجموعه میتوانید محصولات مشابه به چراغ دیانا را نیز تهیه کنید. به عنوان مثال: چراغ مدل سهند از جمله محصولات مشابه به دیانا است که در صورت تمایل امکان خرید آن را نیز خواهید داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *