چراغ مدل نارون

چراغ مدل نارون

در صنایع روشنایی شیک سازان می خواهیم چراغ مدل نارون را بررسی کنیم. پس اگر قصد دارید که با انواع چراغ مدل نارون و چراغ برای فضای سبز آشنا شوید و ویژگی های آن، تاثیرش در دکوراسیون، کاربرد آن و … را دریابید با ما همراه باشید.

همان طور که می دانید علاوه بر فضاهای داخلی و سرپوشیده، فضاهای خارجی نیز به روشنایی نیاز دارند و باید برای انها تجهیزات نورپردازی استفاده شود تا تردد افراد در فضاهای باز در طول شب و مواقع تاریکی راحت باشد.

برای روشنایی و نورپردازی فضاهای باز از تجهیزات نورپردازی بسیار متنوع و متفاوتی استفاده می شود و کسانی که قصد دارند از این تجهیزات استفاده کنند قادرند تا بر اساس میل و سلیقه و بودجه خود این تجهیزات نورپردازی را خریداری کنند.

یکی از تجهیزات نورپردازی مورد نظر که برای روشنایی فضای باز از آن استفاده می شود، چراغ مدل نارون است.

چراغ مدل نارون چگونه است؟

چراغ نارون همانند چراغ سلطنتی که برای روشنایی فضاهای خارجی استفاده می شود  با ظاهر زیبایی که دارد قادر است تا به جذابیت محیط بیفزاید و علاوه بر ایجاد روشنایی در زیبایی نیز تاثیر بگذارد.

نارون دارای ظاهری شبیه به فانوس است که به کار بردن آن در فضای باز طراحی رویایی را به وجود می آورد و با ایجاد چنین فضایی می توانید ساعت های آرامش بخشی را در طول شب در فضای باز مد نظر سپری کنید.

چراغ مدل نارون

انواع چراغ مدل نارون

نارون را می توانید در انواع مختلفی برای روشنایی فضای باز تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید که انواع آن از قبیل زیر هستند:

چراغ آویز نارون

چراغ آویز مدل نارون از انواع آویز چراغ ها است که از روی سقف آویزان می شود و زمانی که بر روی سقف نصب می شود حالت معلق دارد. در واقع این نوع چراغ ها فقط قادر به نورپردازی از روی سقف هستند و انها را نمیتوان بر روی دیوار و یا روی زمین نصب کرد.

چراغ سر لوله نارون

چراغ سر لوله همان طور که از نام آن پیداست بر روی لوله نصب می شود و در واقع لوله ای که چراغ بر روی آن سوار می شود حکم پایه و نگهدارنده چراغ را دارد. چراغ سر لوله بر اساس ارتفاع لوله ای که برای آن استفاده می شود قابل استفاده بر روی زمین و یا دیوار خواهد بود.

چراغ دیواری نارون

چراغ دیواری نارون همان طور که از نام آن پیداست یک چراغ دیواری است که برای روشنایی دیوار استفاده می شود و نورپردازی را از روی دیوار انجام می دهد و می توان آن را برای روشنایی فضای باز بر روی دیوار های محوطه نصب کرد.

چراغ سردری نارون

چراغ مدل نارون نوع سردری بر روی دیوار بالای در نصب می شود و به جای اینکه به شکل افقی نصب شود، به شکل عمودی بر روی دیوار قرار داده می شود و این موضوع از اصلی ترین تفاوت های چراغ دیواری و سر دری نارون است زیرا چراغ های دیواری به صورت افقی روی دیوار قرار داده می شوند.

از این نوع چراغ برای نورپردازی جلوی درب اماکن مختلف می توان استفاده کرد.

لازم به ذکر است که تمامی انواع مدل های چراغ نارون در فضای باز کاربرد دارد و هر کدام از آنها به وفور استفاده می شوند.  در حالی که شاید عده ای فکر کنند که تمامی مدل های نارون در فضای باز به کار نمی روند. به همین منظور در بخش بعدی کاربرد های انها را بررسی می کنیم.

کاربرد چراغ مدل نارون

از نارون چراغ برای نورپردازی بخش های مختلف یک فضای باز استفاده می شود و در بخش های مختلف فضای باز  امکان استفاده از این چراغ وجود دارد. با این وجود اصلی ترین کاربرد چراغ نارون را میتوان موارد زیر نام برد:

نورپردازی آلاچیق، بالکن و فضاهای باز مسقف

همان طور که می دانید در فضای باز با بخش هایی مانند: بالکن، تراس، آلاچیقو حیاط خلوت رو به رو هستیم که معمولا این بخش ها مسقف هستند اما یک فضای کاملا بسته محسوب نمی شوند زیرا از بخش های دیگر فضای باز در آنها جریان دارد. از ای جهت از چراغ نارون برای این فضاهای مسقف می توان استفاده نمود.

نورپردازی دیوارها

برای نورپردازی دیوارهای حیاط، باغ، ویلا، فضای سبز عمومی و … نیز می توان از چراغ نارون استفاده کرد و با روشن کردن دیوارهای فضاهای مورد نظر جلوه بهتری را در محیط ایجاد نمود.

بهترین گزینه از انواع چراغ مدل نارون به این منظور چراغ دیواری نارون خواهد بود.

نورپردازی ورودی در

درب ورودی یک فضای باز، مانند: درب حیاط، ویلا، ادارات، سازمان ها و … هم به روشنایی نیاز دارند که در این شرایط از چراغ سردری برای روشنایی در انها استفاده می شود. البته لازم به ذکراست که چراغ سر دری را میتوان برای روشنایی سکوی بغل پله های حیاط و … نیز استفاده نمود.

نورپردازی پیاده رو

داخل یک حیاط و فضای باز نیز باید نورپردازی شود و به تراکم مورد نیاز در بخش های مختلف یک حیاط و یا باغ باید تجهیزات روشنایی وجود داشته باشد تا برای تردد در انها در طول شب شرایط ایده آلی وجود داشته باشد.

به این منظور نیز چراغ نارون مناسب برای نوپردازی حیاط و ویلا خواهد بود و انواع سر لوله آن را می توان در این خصوص استفاده کرد.

تاثیر چراغ مدل نارون در طراحی دکوراسیون فضای باز

چراغ نارون نه تنها در نورپردازی محوطه های مختلف موثر است بلکه از آن در خصوص دکوراسیون نیز می توان استفاده کرد و از تاثیراتی که بر روی دکوراسیون می گذارد می توان استفاده نمود.

زیرا چراغ نارون به زیبایی دکوراسیون فضا می افزاید و در صورتی که بخواهید فضای باز مد نظر را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید، با به کار گرفتن این مدل می توانید در این زمینه موثر باشید.

به عنوان مثال: اگر المان های به کار رفته را از نوع سلطنتی و کلاسیک انتخاب کرده اید و آبنما و یا صندلی هایی با این سبک در فضا به کار برده اید، چراغ نارون گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

کلام پایانی و خرید چراغ با مدل نارون

باتوجه به تفاوت نورپردازی و روشنایی تمامی کسانی که قصد داشته باشند چراغ نارون و یا مدل های مشابه به آن مانند: مدل یاس، نارون، نارگل و … را تهیه کنند، امکان خرید تمامی انها را از صنایع روشنایی شیک سازان خواهند داشت/

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *