چراغ مدل ورساچ

چراغ مدل ورساچ

انواع چراغ مدل ورساچ چیست؟  چراغ مدل ورساچ برای چه محیط هایی استفاده می شود؟ ویژگی های این چراغ چیست؟ چگونه می توان چراغ ورساچ تهیه کرد؟ اگر قصد دارید که ازاین مسائل و سایر ویژگی های چراغ ورساچ آشنا شوید، در صنایع روشنایی شیک سازان با ما همراه باشید.

چراغ ها برای نورپردازی محیط های مختلفی استفاده می شوند و ممکن است که آن را برای نورپردازی و روشنایی یک فضای باز و یا بسته تهیه کرد. بر اساس نوع فضایی که قصد نورپردازی آن را داشته باشیم، باید انواع مختلفی از چراغ ها را تهیه کرد که با شرایط آن محیط سازگاری داشته باشد، زیرا ویژگی چراغ هایی برای فضای سبز به کار می روند با فضای بسته متفاوت هستند.

چراغ مدل ورساچ از جمله چراغ هایی است که در صنایع روشنایی شیک سازان قصد بررسی آن را خواهیم داشت.

چراغ مدل ورساچ و انواع آن

چراغ هایی که توسط صنایع روشنایی شیک سازان تولید می شوند، با مدل های مختلفی تولید می گردند که یکی از مدل های آن، چراغ مدل ورساچ است. این مدل از چراغ ظاهری شبیه به فانوس دارد و زمانی که در محیط قرار می گیرد، زیبایی خاصی را در محیط به وجود می اورد.

تمامی کسانی که به فانوس علاقه مند هستند از این مدل چراغ تولید شده توسط صنایع روشنایی شیک سازان استقبال می کنند.

چراغ  مدل ورساچ که برای نورپردازی و روشنایی فضای باز استفاده می شود، از انواع مختلفی به شرح زیر برخوردار است:

چراغ دیواری

چراغ دیواری ورساچ بر روی دیوار متصل می شود و پایه آن بر روی دیوار قرار می گیرد و نورپردازی با این چراغ از روی دیوار انجام می شود.

چراغ سردری

چراغ سردری و چراغ حیاطی در واقع به نوعی از چراغ ورساچ و یا سایر چراغ ها گفته می شود که بر روی سر درب محیط های مختلف قرار می گیرد. شاید آن را برای روشنایی بخش های دیگر یک محوطه نیز استفاده کنند، اما اصلی ترین کاربرد آن برای روشنایی ورودی فضا و سردرب است.

چراغ سردری از یک پایه بسیار کوتاه برخوردار است که به واسطه آن روی سردر نصب می شود.

چراغ سر لوله دو شعله

چراغ های سر لوله دو شعله انواعی از چراغ های ورساچ هستند که  برای روشنایی فضا توسط آنها باید آن را بر روی یک لوله با ارتفاع مورد نظر نصب کرد. این مدل از چراغ ورساچ دارای دو شعله است بدین معنا که دو حباب و دو منبع نوری بر روی آن تعبیه شده است و به همین دلیل میزان نور بیشتری توسط آن در فضا ایجاد می شود.

از این جهت اگر در فضای مد نظر خود به نور زیادی احتیاج داشته باشید، چراغ سر لوله دو شعله گزینه بسیار مناسبی خواهد بود که هم بر زیبایی محیط می افزاید و هم نور مورد نیاز را تامین می کند.

چراغ سر لوله تک شعله

چراغ های سر لوله تک شعله ورساچ نیز همانند چراغ های سر لوله دو شعله هستند با این تفاوت که برای روشنایی توسط آنها تنها یک منبع نوری و حباب را در اختیار خواهید داشت. از این جهت تولید نور توسط این مدل از چراغ ها کمتر از انواع دو شعله است.

 

متریال به کار رفته در ساخت چراغ مدل ورساچ

چراغ های مدل ورساچ از مواد و متریال مختلفی ساخته می شوند. در واقع متریال به کار رفته در ساخت انواع آنها شیشه و پلی کربنات است که پلی کربنات نوعی پلاستیک بسیار مقاوم است و در برابر شرایط مختلف جوی مانند: باران و برف و طوفان و یا ضربه مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

به همین دلیل این متریال گزینه مناسبی برای ساخت صنایع روشنایی مخصوص فضای باز محسوب می شود که تمامی بدنه چراغ های ورساچ از این متریال ساخته می شود.

ویژگی های چراغ مدل ورساچ

چراغ مدل ورساچ همانند چراغ مدل نازگل بر اساس انواع مختلفی که دارد برای روشنایی بخش های مختلف یک فضای باز قابل استفاده است که این مساله اصلی ترین و مهم ترین ویژگی آن است.

از طرف دیگر به کار بردن متریال مناسب یعنی پلی کربنات در ساخت آن باعث شده تا شرایط خوبی را به وجود آورد و هزینه مقرون به صرفه ای را داشته باشد.

لازم به ذکر است که پلی کربنات به کار رفته در ساخت این چراغ ها با رنگ های متفاوتی در تولید آن استفاده می شود که و از این جهت چراغ مدل ورساچ را میتوانید با رنگبندی های: مسی، طلایی، مشکی و نقره ای تهیه کنید.

چراغ مدل ورساچ به زیبایی محیط می افزاید و جلوه خوبی را در فضا ایجاد می کند که این مساله نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

چراغ ورساچ برای چه محیط هایی قابل استفاده است؟

از چراغ ورساچ و چراغ مدل نارون برای فضاهای مختلف و بخش های متفاوتی از یک فضا از قبیل زیر می توان استفاده کرد:

  • فضای باز و فضای سبز عمومی
  • فضای باز خصوصی
  • پارک
  • محوطه حیاط، باغ، باغچه
  • ایوان، بالکن، تراس، آلاچیق
  • روف گاردن
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • باغ تالار
  • ویلا
  • و…

چراغ مدل ورساچ و دکوراسیون فضای باز

چراغ مدل ورساچ را میتوانید با دکوراسیون فضای باز مد نظر خود هماهنگ سازی کنید. چراغ های ورساچ تولید شده توسط صنایع روشنایی شیک سازان با دکوراسیون سلطنتی وکلاسیک هماهنگی دارند و در صورتی که بخواهید همچین سبک دکوراسیونی را در فضای باز مورد نظر اجرا کنید و یا اگر میخواهید که چراغ ها با سایر اجزای به کار رفته در فضا هماهنگی داشته باشد، قادر به تهیه این چراغ ها هستید.

با توجه به اینکه چراغ ورساچ یک سبک دکوراسیون کلاسیک را به وجود می آورد، از آن به وفور برای روشنایی و نورپردازی باغ تالارها و رستوران ها استفاده می شود.

خرید چراغ مدل ورساچ

چراغ ورساچ که از تولیدات صنایع روشنایی شیک سازان است را میتوانید از خود این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه کنید. بااین وجود هزینه هایی که به واسطه ها اختصاص پیدا می کنند را از بین می برید و مستقیما با تولید کننده در ارتباط خواهید بود.

از طریق تلفن های تماس درج شده در وب سایت ما میتوانید این محصول و یا سایر تجهیزات روشنایی مد نظر خود را سفارش دهید.

سخن پایانی

چراغ مدل ورساچ از شرایط و ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است که نیاز به زیبایی و روشنایی را برای شما فراهم می کند. با این وجود از مزایای این چراغ غافل نشوید و آن را به منظور ایجاد روشنایی در فضای باز به کار ببرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *