چراغ مدل یاس

چراغ مدل یاس

چراغ مدل یاس را از کجا میتوان تهیه کرد؟ چراغ مدل یاس چه ویژگی هایی دارد؟ چراغ از چه متریالی ساخته می شود؟ انواع چراغ مدل یاس چیست؟ چراغ  برای نورپردازی چه فضاهایی مناسب است؟ رنگبندی چراغ مدل یاس چیست؟

در صنایع روشنایی شیک سازان که ارائه دهنده تجهیزات نورپردازی و روشنایی است به بررسی تمامی این موارد خواهیم پرداخت.

امروزه صنایع روشنایی کاربرد بسیار وسیع و گسترده ای دارند که در تمامی فضاها به کار می روند. در واقع تاثیر نورپردازی و روشنایی برای فضاهای مختلف به حدی است که اگر دسترسی به  نور و روشنایی در شب برای فضاهای مختلف دچار مشکل شود، مسائل بسیار بیچیده ای برای مردم به وجود خواهد امد.

تجهیزات روشنایی که برای فضای باز استفاده می شوند با تجهیزات روشنایی به کار رفته برای فضاهای بسته متفاوت هستند. چراغ مدل یاس نیز از جمله محصولاتی است که برای روشنایی فضای باز به کار می رود.

چراغ مدل یاس چه ویژگی هایی دارد؟

چراغ مدل یاس به صورت منحصر به فردی طراحی شده است و بدنه زیبایی دارد. چراغ یاس تقریبا به صورت گنبدی شکل طراحی شده است که دور تا دور آن را بدنه چراغ تشکیل می دهد و در بخش مرکزی که منبع نور در آن قرار می گیرد، پوشش شیشه ای مانند که بر روی آن طراحی هایی صورت گرفته است، دیده می شود.

 

متریال به کار رفته در ساخت چراغ مدل یاس

در ساخت چراغ های یاس از متریالی به نام پلی کربنات استفاده می شود که یک نوع پلاستیک فشرده و مقاوم است و در برابر شرایط جوی مختلف دچار مشکل نمی شود.

در واقع پلی کربنات از دوام خوبی برخوردار است و در صورت بارش برف و باران زیبایی خود را از دست نمی دهد و به همان شکل باقی می ماند. این مساله نیز باعث شده است تا پلی کربنات برای ساخت بدنه تجهیزات روشنایی مربوط به فضای باز بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

زیرا سایر متریالی که به این منظور استفاده می شوند، مانند: آهن، با ایجاد بارندگی دچار زنگ زدگی می شوند و زیبایی انها از بین می رود. علاوه بر آن سایر متریال نیز ممکن است که وزن زیادی داشته باشند و یا هزینه مربوط به خرید انها بالا باشد.

انواع چراغ مدل یاس

چراغ مدل یاس دارای 5 نوع مختلف است که هر یک از انها برای نورپردازی بخش مشخصی از فضای باز به کار می رود. انواع چراغ یاس عبارتند از:

چراغ آویز یاس

چراغ آویز یاس بر روی سقف متصل می شود و برای اینکه بتوان از آن استفاده کرد، لازم است تا حتما سقفی وجود داشته باشد. از این جهت از چراغ سقفی برای روشنایی فضاهایی همچون بالکن و یا آلاچیق که دارای سقف هستند اما یک فضای کاملا سر بسته نیستند، استفاده می شود.

لازم به توضیح است که چراغ اویز یاس به صورت معلق روی سقف قرار می گیرد و به سقف نمی چسبد.

چراغ دیواری یاس

چراغ دیواری برای حیاط همان طور که از نام آن پیدا است نورپردازی را از روی دیوار انجام می دهد و برای استفاده از آن باید چراغ را بر روی دیوار نصب کرد. با این وجود اگر نیاز دارید که فضای باز مد نظر خود را نورپردازی کنید و روشنایی را از روی دیوار به بخش های دیگر بتابانید، چراغ دیواری گزیه مناسبی خواهد بود.

چراغ دیواری وارونه

چراغ دیواری وارونه یاس تمامی مشخصات چراغ دیواری در بخش قبلی را دارد با این تفاوت که ظاهر آن کمی متفاوت تر است. زیرا دسته چراغ دیواری معمولی در بخش پایینی حباب قرار می گیرد در حالی که دسته چراغ وارونه دیواری در بخش بالایی حباب قرار می گیرد.

چراغ سردری یاس

چراغ سردری یاس نیز از دیگر انواع آن است که دارای یک پایه بسیار کوتاه است و معمولا از آن برای روشنایی سر درب فضاهای باز و حریم استفاده می شود. به عبارت دیگر این چراغ ها را در بالای درب ورودی نصب می کنند تا این بخش از فضای باز بدون نور نباشد.

این مدل از چراغ یاس برای روشنایی قسمت بالایی راه پله در فضای باز نیز به کار می رود.

چراغ سر لوله یاس

چراغ سر لوله یاس به چراغی گفته می شود که برای استفاده از آن باید چراغ را بر روی یک پایه لوله ای نصب کرد و در فضای باز مد نظر قرار داد. بر اساس ارتفاع پایه ای که در این رابطه به کار می رود، شعاع نورپردازی با چراغ سر لوله میتواند متفاوت باشد.

معمولا هر چه قدر که ارتفاع پایه و یا لوله بیشتر باشد، نورپردازی از ارتفاع بالاتر و در شعاع نسبتا بیشتری انجام می شود.

رنگبندی چراغ مدل یاس

چراغ مدل یاس با رنگبندی های متفاوتی در صنایع روشنایی شیک سازان تولید می شود که در این شرایط میتوانید رنگ آن بر اساس سلیقه خود و یا متناسب با سایر المان های به کار رفته در فضا هماهنگ سازی کنید.

انواع رنگ های چراغ یاس عبارتند از: سفید، مشکی و مسی

چراغ مدل یاس برای نورپردازی چه فضاهایی کاربرد دارد؟

چراغ مدل یاس همانند چراغ مدل نازگل برای نورپردازی فضاهای باز استفاده می شود و با این وجود آن را می توان برای روشنایی فضاهایی از قبیل زیر به کار برد:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • حیاط خانه
  • محوطه فضای باز ویلا
  • باغ
  • باغ تالار
  • محوطه فضای سبز عمومی
  • پارک
  • پیاده رو
  • روف گاردن
  • و…

چراغ مدل یاس را از کجا باید تهیه کرد؟

چراغ یاس از تولیدات صنایع روشنایی شیک سازان است که میتوانید آن را ازاین مجموعه خریداری کنید. با خرید این چراغ از شیک سازان واسطه های فروش را دور خواهید زد و با پرداخت هزینه کمتر و به صورت مقرون به صرفه تر به چراغ یاس دسترسی پیدا می کنید.

به عبارت دیگر با خرید از شیک سازان مستقیما با تولید کننده چراغ در ارتباط هستید.

برای خرید آن میتوانید با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی بیشتری به شما عزیزان ارائه دهند.

سخن پایانی

چراغ مدل یاس و چراغ برای فضای سبز را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم تا ویژگی های آن را بشناسید و برای روشنایی فضاهای مورد نظر از آن استفاده کنید. در صورت تمایل محصولات دیگری نیز در شیک سازان برای روشنایی فضای باز وجود دارند که می توانید از انها هم استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *