چراغ پارکی دست دوم برای استفاده توصیه می شود؟

چراغ پارکی دست دوم برای استفاده توصیه می شود؟

آیا تا به حال برای خرید چراغ پارکی دست دوم اقدام کرده اید؟ آیا به علت کاهش یافتن میزان هزینه ها قصد دارید که این ابزار را تهیه کنید؟

از زمان پیدایش و کشف برق تا کنون، انسان تمایل زیادی به روشنایی در محیط پیدا کرده است به گونه ای که حتی در تمامی طول شب نیز می خواهد روشنایی در محیط را حفظ کند.

علاقه به روشنایی و چراغ های بالا آینه در میان انسان ها باعث شده است که استفاده از تجهیزات نوری علاوه بر ایجاد نور و روشنایی برای زیبا سازی و طراحی دکوراسیون نیز استفاده شود.

زیرا نورپردازی در محیط های تاریک و یا در طول شب با استفاده از تجهیزات نوری جلوه بسیار زیبا و رمانتیکی را ایجاد می کند.

چراغ پارکی چیست؟

همان طور که می دانید چراغ های پارکی دست دوم یکی از انواع تجهیزات نورپردازی برای محیط های باز مانند: باغ، باغچه، ویلا، نمای ساختمان و پارک و فضای عمومی هستند.

با استفاده از انواع چراغ های پارکی می توان این گونه محیط را در طول شب روشن کرد تا بتوان در شب هنگام نیز از این محیط ها بهره برد. هر چند که تاثیر نور در زیبایی محیط، علت مهم تری برای انجام این کار است.

 

چراغ پارکی دست دوم

علت تهیه و خرید چراغ پارکی دست دوم چیست؟

از آنجایی که شاید تهیه برخی از انواع چراغ های پارکی برای همه افراد مقدور نباشد و یا هزینه تهیه تعداد زیادی از این چراغ ها برای افراد و برای مصارف مختلف، زیاد باشد، بسیاری از افراد برای خرید این وسیله اقدام می کنند تا به این صورت میزان هزینه مورد نیاز برای تهیه این تجهیزات نوری را کاهش دهند.

تهیه چراغ پارکی دست دوم خصوصا برای استفاده در اماکن دولتی مانند: پارک ها، سازمان های دولتی و یا فضاهای سبز عمومی بسیار مناسب نیست، زیرا معمولا بودجه ای که به این طراحی فضای سبز به این مکان ها اختصاص پیدا می کند، اندک است و با استفاده از چنین بودجه کمی نمی توان تمام امور مربوط به طراحی فضای سبز را انجام داد. در نتیجه انجام این کار کمک بزرگی به طراحی فضاهای سبز عمومی است.

اما در این خصوص لازم به ذکر است که تهیه پایه چراغ پارکی دست دوم برای گروهی دیگر از افراد نیز دارای اهمیت است که این افراد کسانی هستند که صاحبان باغ های بسیار بزرگ هستند که تهیه چراغ برای این باغ ها کار بسیار پر هزینه ای است  و به تعداد زیادی تجهیزات روشنایی در انواع مختلف برای روشنایی چنین فضای زیادی نیاز می باشد.

قیمت چراغ پارکی دست دوم

در رابطه با قیمت چراغ پارکی دست دوم لازم به ذکر است که قیمت تهیه این چراغ ها به عوامل زیادی بستگی دارد اما به صورت کلی معمولا قیمت چراغ های دست دوم در مقایسه با چراغ های نو چیزی در حدود نصف قیمت آنها است.

مواردی که بر روی قیمت آنها تاثیر گذار هستند، از قبیل زیر می باشند:

  • نوع چراغ پارکی مورد نظر
  • مدت کارکرد آن
  • میزان سالم بودن و یا میزان آسیب دیدگی چراغ اعم از زنگ زدگی و یا فرو رفتگی و …
  • قیمت اولیه یعنی قیمت آن مدل به صورت نو
  • میزان پیشرفته بودن و یا قدیمی بودن چراغ مورد نظر

کلام پایانی

در انتهای این مطلب باید خدمت شما عزیزان بگوییم که چراغ پارکی دست دوم را می توانید در خصوص شرایط مختلف و به دلیل عوامل مختلف تهیه کنید و در هزینه در نظر گرفته شده برای امور مورد نظر خود صرفه جویی نمایید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *