چراغ پارکی ABS

چراغ پارکی ABS

از انواع چراغ های پارکی می توان چراغ پارکی abs را نام برد که این چراغ ها دارای مزایای زیادی هستند و در محیط های مختلفی می توان از آنها استفاده کرد. با صنایع روشنایی شیک سازان همراه باشید

چراغ های پارکی همانند چراغ باغی محصولات بسیار مهمی برای ایجاد روشنایی در طول شب و در سطح شهر هستند و تصور چهره شهر بدون این چراغ ها خوشایند نیست. یکی از انواع چراغ های پارکی را می توان چراغ پارکی abs در نظر گرفت. زمانی که افراد با نام این چراغ ها مواجه می شوند، برای آنها این سوال ایجاد می شود که منظور از ABS در این چراغ ها چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ABS یک نوع پلیمر است که از آن برای تولید محصولات مختلفی از قبیل: بدنه یخچال، بدنه کامپیوتر، ساخت عایق برودتی، صنایع آبکاری و چراغ پارکی استفاده می شود.خوشبختانه پلیمر ABS به صورت داخلی و در پتروشیمی های تبریز و گلپایگان تولید می شود.

پتروشیمی تبریز این پلمیر را با گرید SD0150 تولید می کند و پتروشیمی گلپایگان نیز آن را با گرید 10720، 10415، 10733 تولید می کند. ABS هایی که در تبریز تولید می شوند به صورت بی رنگ هستند اما ABS هایی که در گلپایگان تولید می شود به صورت سفید خودرنگ و یا سفید یخچالی هستند و لازم به ذکر است که پلمیر ABS در گروه پلی استایرن ها قرار دارد.

مزایای چراغ پارکی ABS

از آنجایی که برای ساخت این نوع از چراغ پارکی از پلیمر ABS استفاده می شود و پلمیر ABS دارای خواصی از قبیل: آکریلونیتریل، بوتادین و استایرن است، مزایای زیادی در این چراغ ها بر اساس ویژگی های این پلیمر نهفته است که آنها را می توان از قبیل زیر ذکر کرد:

  • چراغ پارکی abs دارای مقاومت در برابر حرارت و واکنش های شیمیایی است
  • استحکام این نوع از چراغ ها در مقابل فشار زیاد است و می تواند فشار زیادی را تحمل کند
  • سختی این محصول به میزان مورد نیاز بالا است
  • چراغ پارکی abs دارای قیمت مناسبی است که استفاده از پلیمر هایی که در داخل ایران تولید می شود در پایین بودن قیمت این چراغ ها بی تاثیر نیست
  • تنوع در طراحی به صورتی که طراحی آن در انواع کلاسیک و مدرن موجود است
  • کاربرد های همه جانبه و در محیط های مختلف

معایب چراغ پارکی

این مدل از چراغ های پارکی علاوه بر مزیت هایی که دارند از معایبی نیز برخوردار هستند که برخی از معایب آن ها را می توان به صورت زیر لیست کرد:

  • جذب کردن رطوبت به میزان بالا
  • تغییر رنگ پیدا کردن در برابر اشعه خورشید

معایب این چراغ ها در برابر مزایای آن بسیار ناچیز است و از این رو تهیه کردن این محصول می تواند در شرایط مختلف مفید واقع شود

 

چراغ پارکی ABS

کاربرد چراغ پارکی ABS

 

چراغ های پارکی تولید شده از پلیمر ABS نه تنها برای روشنایی پارک استفاده می شود بلکه قابلیت به کار بردن آن در محیط های دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال: چراغ پارکی  برای روشنایی داخل حیاط، باغ، باغچه، ویلا، محوطه  ادارات و سازمان ها، فضاهای سبز عمومی و …. نیز مناسب هستند.

به عبارت دیگر باید گفته شود که طراحی های مختلف این محصول و متریال ساخت آن به گونه ای است که به راحتی می توانید در هر فضایی که در نظر داشته باشید، از آن استفاده کنید.

خصوصا با توجه به اینکه چراغهای پارکی در انواع: دیواری، زمینی، پایه کوتاه، پایه بلند، بدون پایه و سقفی و پایه چراغ های پارکی قابل تهیه هستند و در تمامی جهات به نیاز های مصرف کننده پاسخگو می باشند.

قیمت چراغ پارکی

چراغ های پارکی ABS از قیمت مناسبی در بازار برخوردار هستند که این موضوع توانایی خرید این محصول را توسط افراد مختلف راحت تر کرده است.  انواع مختلف این چراغ ها را می توان در قیمت بسیار مناسب تهیه کرد.

به عنوان مثال: برای تهیه این چراغ ها از نوع دیواری و چراغ حیاطی مدرن می توان با پرداخت مبلغی کمتر از 100 هزار تومان خرید محصول را انجام داد.​

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *